lördag 2 januari 2010

Sovrummet som äntligen blev klart till beskådning...


TACK för era påhälsningar iförrgår!

Fick en liten inspirationskick och kör nu ett blogginlägg!

Under en ledig dag i höstas piffades och fejjades det med sovrummet....äntligen var de höga vita golvlisterna ditspikade, väggar ommålade...

Äntligen en sänggavel som ramade in den så "nakna" sängen. Nu börjar det likna ngt som jag gillar! Innan denna vuxna skepnad var sovrummet fast i en a nnan tid..en tid av en ljusrosa (läs grisrosa men fin! ) fondvägg från Boråstapeter med vita liljeliknande blommor och bruna kvistar. Rummet inringades av mer (!) rosa färg på väggarna. En riktig princessdröm med vitt fluffigt sängöverkast och andra små rara ting...

Måttligt roande
tyckte sambon Henrik. Jag insåg själv att jag ta git i lite väl mkt och sakta men säkert ( det tar ju tid att hitta alla perfekta detalje r, och saknar ännu några prylar ;) byggdes ett nytt sovrum fram.

Välkommen kika nedan på bildkavalkaden!

En Herr moonbootsmisse
aka Fnatt poserade vant mitt på sängen.
Perfekt, nu kör vi Miss Missis!








Snipp snapp slut nu var sovrumssagan slut!
Hoppas ni tyckte om det!

Bamsekram Anna och Fnatt

6 kommentarer:

  1. Kul att se att du är tillbaka!!!
    Sååå snyggt du har fått till det i ert sovrum!! Lyxigt med alla material och askar/smycken!! Hoppas du har haft ett toppenslut på förra året!!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  2. OOOOh!!! Prestationsångest =D ....jag ska försöka göra ett test, men vågar inte lova att det blir nåt (jag har inte hjälpt Flisan med headern, men vet att vi använder samma program). Jag är i vilket fall oerhört smickrad, och stolt ha ha !

    Här är det lite motigt för tillfället...blir snart arbetslös för butiken där jag jobbar kommer att stänga...där av bergodalbane-humör...ingen ork...bloggtorka. SUCK!

    TACK för historiens lääääääängsta kommentar =)

    ♥ ♥ ♥ KRAMIS ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Anna panna!Så kul att se ditt fina sovrum.Jättefint.Härliga färger,snyggt överkast.Va roligt att du är ute i etern igen.Hoppas vi ses igen.Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev!
    Våran matte gillar också inredning! :)
    Vilken snygging du är Fnatt!!♥
    Hoppas uppdrag "övertala husse" går vägen gällande en ny kompis! Vi håller tummarna!

    Tasskramar från Tre katter med matte

    SvaraRadera
  5. Tjingeling ! You´ve got mail =)

    SvaraRadera
  6. SÅ FINT, hi hi!

    Natti natti
    KRAM


    ps. scrapblog

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~