måndag 17 januari 2011


Chapter four

Julafton

Aftonen spenderades en liten efterlängtad (mest av mig ;) stund på Victoria Secret och sedan begav vi oss ett stenkast därifrån till den 6:e Avenyn som även kallas "The Avenue of the Americans". Vi hade redan hemifrån bokat biljetter till legendariska "The Rockettes" En årlig riktig Amerikansk julshow i den äldsta teatern i New York. Radio City Music Hall.



Yeey shopping at Victoria Secret!

"One gift, A thousands fantasies"


Innehållet :D

Radio City Music Hall


Köar...

Uhh show i 3D!

37 st dansande donnor...

Inte ett snedsteg, alla i perfekt "symbios"




The Rockettes!


Jag försöker ladda upp en glimt från showen men det verkar inte fungera... Himla synd! Det var en upplevelse att minnas för livet. Efter julshowen begav vi oss hemåt för att klä om till julaftonsmiddag, den åt vi på en italiensk resturang Nocello nära "hem" på Manhattan.

Om jag ska ta upp ngt speciellt från N.Y.C så säg till. Hoppas inte inläggen om New York tråkar ut er som hellre vill se inredning ;) Min blogg var ju tänkt från början som en inredningsblogg men allt eftersom man reser och kanske knäpper lite inredningsbilder därifrån kändes det lika bra att visa hela resan också. Så nu har jag blandad inrendning & reseblogg!

Haaaa det så bra & trevlig helg alla raringar!
Tack för era kommentarer även om jag nu "suger" på att kommentera tillbaka :P



1 kommentar:

  1. Å victoria secret är ju gudomligt!!! jag skulle bara åka till usa för den affären allså ;)

    jag vill veta om era ringar, hur hur ni firade förlovningen ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~