måndag 2 februari 2009

Scrapbooking


Mitt bästa tips för att samla inspiration till nya inredningsideér och som dessutom är mysigt att bläddra i är att göra album med scrapbooking. Jag använder urklipp ur bl a Sköna hems tidningar, färgprover, tapetbitar m.m som jag klistrar in i stora album från Granit. När jag behöver lite inspiration till något nytt projekt tar jag fram dessa och får oftast genast nya ideér! Jag tar inte alla mina inredningstidningar att klippa ur utan de med vackrast framsida som matchar mitt hem får ligga framme och se tjusiga ut ;)

Jag gör dessutom scrapbooks av alla Henriks och mina utlandsresor och
det finns inget bättre än att bläddra i dessa! Det blir en helt annan känsla än att gå igenom bildmappen från semestern på datorn... Jag spar på det mesta från våra resor som får bo i albumen, kvitton, klistermärken, urklipp från kvällstidningar, torkade blommor med mera. Nedan visar jag lite bilder på dagens scrapbooking...

















Hoppas du får en fin tisdag! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hallå där Anna!!

    Din blogg är underbar!!!!

    Jag har svårt att skicka i väg mina kommentarer till dig... De verkar bara försvinna.....

    Jag passar på att tacka för den underbara ängeln igen!!!!!

    Tar den med mig med stolthet!!!!

    Stor kram

    Flisan

    håller tummarna att det funkar att skicka idag!

    SvaraRadera
  2. hej vännen. Nu har jag hittat hit. Mycket fint :). Hoppas allt är bra. Sov sött. Kram Charlotte

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~