söndag 22 februari 2009


Utmaning och Award!

Jag antog en utmaning från Harmony by Anna för några dagar sedan, där man ska lista sju sanningar om sig själv. Jag tycker det är kul att läsa andras sanningar och få en liten inblick om vilka författaren är bakom sin blogg. Här är MINA sju sanningar.

1, Jag är en väldigt positiv och oftast glad person som ser möjligheter istället för problem

2, Jag har tre stora drömresmål och de är New York, Maldiverna & Tokyo

3, Jag vill få tummen ur och lära mig franska...

4, Jag är en blödig själ och gråter nästan alltid till t ex Extreme home makeover...

5, Jag avskyr orättvisor

6, Kan tänka mig att adoptera ett barn som lever fattigt elr har andra problem

7, Tycker om att få människor att skratta


Så där hade ni lite om mig! Hoppas ni fick en lite större bild av vem jag är =)

Jag sänder denna utmaning till alla som vill!

Jag fick även en award av goa Åsa på Hemmalycka! En mkt trevlig och vacker blogg väl värt ett besök! Tack så jättemycket.

Ha det så fint tills vi ses snart igen
Många kramar Anna

1 kommentar:

  1. Va kul å få veta lite mer om dig!
    Jag antar möjligen utmaningen :))
    .. men ikväll är jag helt slut.

    Hoppas du mår toppenfint förutom att bloggen strular.

    stor kram på dig,
    Malin :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~