onsdag 7 oktober 2009


En liten gå
va värd guld

Kommer ni ihåg inlägget om Coozie, inredningsbutiken jag tipsade om som nu även finns som webbshop? Till min förvåning och glädje fick jag komma och hämta en gåva av Maja som äger affären för jag presenterade dem här! Jag hade ju ingen baktanke med den reklamen!

Tackar så
hjärtligt och njuter av den goda doften de sprider i mitt hem...


TUSEN TACK !


Ps missa inte nästa inlägg!
Där får ni se lite arkitektur med mera från Portugal jag besökte i september.


Njut av den vackra hösten..




2 kommentarer:

  1. Såå roligt med en överaskning!! Alltid kul när man har förväntar sig det!!!
    Hoppas du får en fortsatt Härlig Höstvecka!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  2. När man INTE har förväntat sig..ska det vara..!
    Kram igen//Ulrica

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~