fredag 12 november 2010

Äntligen!!!!!

Jag är på G efter LÅNG tids tystnad! Badrummet har varit klart hur länge som helst...Stackars er som undrat vad som hände med det och mig. Hoppas ni alla mår bra kära bloggisar. Får enkelt skylla min läskiga tystnad på det på dåligt minne jag råkade ut för...för jag glömde lösenordet till bloggen *hallå bah!* Men jag räd
dades till slut när allt kändes hopplöst & allt löste sig. Min kära blogg- mitt lilla verk faktiskt, jag är tillbaka och jag LOVAR att inte glömma lösenordet till dig igen...




Nu är det dags Fnatt, hoppa ut ur badrumskåpet!
Snart visar vi upp badrummet som vi renoverade tidigare i vår.
En resa från Turkiet i somras skall även den bli historia här i bloggen.
För inte tala om resan snart till New York i jul!



Håll ut-kom tillbaka- jag kommer inte gör
a er besvikna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~