fredag 12 november 2010



BLOGGEN LEVER!

Thank god! Nu *jävlar* i mig kan jag äntligen blogga, jag har varit så ledsen att jag varit borta härifrån! Det får aldrig mer hända. Nu är det dags för before and after gällande vår badrumsrenovering, jag tänkte egentligen fika nu på min första lussebulle men jag tror inte jag hinner det för jag bara måste BLOGGA! *Hihi*
Så here we go!


BEFORE...


Äckelpäckel badrum...

Vanlig syn, vattenFnatt trycker upp det mesta med sin rosa trubbiga nos! Här ska vi in och slicka vattendroppar. Då har man även små söta vattenavtryck från hans tassar i hela lägenheten...



Kisse undrar vart hans goda vatten tar vägen...jag kommer aldrig tala om vart det leder ;)

Den enda ljuskällan ett tag...paniken börja krypa.

Say Byebye!


AND NOW...


AFTER!

Låt oss skåla i rosa bubbel!



Ahh..fräscht! Stilrent, kontraster och det luktar gott!

Finn ett fel...


Är så glad att det blev gjort!
Nu tjänar man en slant på lägenheten när den senare i framtiden säljs.




"Spa-handfat" kallar jag det


Ny fin svart kompis till mig med matchande svart överskåp.




Servettringar på ett annat sätt!



Inredning m.m från Hafa samt Ikea, tvättmaskin från Gorenje. Handukar från HM Home. + annat småpyssel. Kakel och klinker från Höganäs samt Dekora. Vi valde att ta bort elementet och stoppade in en handukstork istället. Vi sänkte taket med ngn decimeter och la in sex st spotlights med dimmer. Ni får väldigt gärna ställa frågor om det är något ni undrar över.


Trevlig helg friends!




2 kommentarer:

  1. Såååå snyggt så man vill lägga sig ner på golvet och döö... ;-)

    SvaraRadera
  2. hejsaan, vart köpte du servettringarna du har i duchen? svara gärna till min blogg

    annaalgootsson.blogg.se

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~