söndag 26 december 2010

Iceskating Centralpark 25 dec 2010


Im here in the U.S.A !

God fortsättning på julen bloggisar! Hoppas ni haft en fin jul. Idag i N.Y. är det juldagen, den dagen Amerikanarna firar julafton och överallt önskar man varandra "Merry Christmas!" Det är helt dött ute på stan så idag har vi passat på att se sådant som aldrig stänger :)
Idag har vi spenderat tid i Central Park, ( vi bor ett stenkast därifrån ) ätit på typisk American Dinner, åkt tunnelbana och gått halva Brooklyn Bridge, sett Chrysler Building, kikat in på Grand central station. Jag har shoppat varje dag och överallt uttrycker man ordet "Wow".
Idag blev det lite julpynt!

Imorgon startar MEGAREA överallt. Shoppingmallsen öppnar 8:00 men jag kommer inte stå där och trängas ;) Men jag kommer ändå gå dit senare och hoppas roffa åt mig lite märkesväskor:P

Jag kommer blogga mer när jag kommer hem i början av januari och berätta ALLT och visa massa bilder! Till och med filmer :D

Kramar till ALLA!



3 kommentarer:

  1. Hej Anna, Hoppas att ni har jättekul i New York, jag vill också vara där, lycka till med shopping vi hörs när du är tillbaka, Alexis

    SvaraRadera
  2. åh, nu gör du mig tokigt, vad jag längtar tillbaka !!! :o)

    God fortsättning på dig !

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År - å hualien va avis jag är.

    Kram kram
    Malin :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~