onsdag 30 mars 2011


Oscars...

Typiskt nu har man varit inne på Oscars Mäkleri
igen och trånat! Avbryter alltså lite fortsättningen på både summering av New York resan & Thailandsresan..*puh*. Mkt jobb jag har framför mig här och + det egna livet!!

Kastar in lite bilder, ta emot :)









Alla bilder kommer från Oscars Mäkleri.


"Bara" tio mille så är det din...kanske!

Hopp och hej nu är det dags att åka & jobba igen.
Imorrn är jag helt ledig och då ska jag städa ur mina fem garderober med kläder, skor, inredning som är intryckt här och var.
Jag tror inte grejerna mår så bra ;) Och ALLA dessa väskor man samlar på sig!!
Herregud inte lät att vara kvinna med smak för det vackra.

Ha en SuPeRdAg!

Kram Anna.

1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Vad kul att du slängt in lite blogginlägg igen! Jag hade nästan gett upp hoppet... ;-)

    Vi satt och ritade på huset häromdagen och så gjorde jag ett förslag på övervåningen med typ badrum, ett vardagsrum, ett stort sovrum och två så och Martin bara: "Men jag hade tänkt mig att du skulle få en egen walk i closet, vill du inte ha det?" Haha! ;-)

    Vad svarar man på det? ;-)
    Tänk vad passande det vore med mina gucci tapeter som jag sparar och sparar på.. =)

    Tycker att det låter som en jätterolig idé med påskäggen och att det ska bli jätteroligt att fira påsk tillsammans!! *LÄNGTAR*

    <Stor kram och som alltid är dina bilder väldigt fina och inspirerande!!!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid ~~* ♥ ♥ ♥ *~~